Till alla vuxna barns sårade inre barn!

Hej mitt älskade lilla barn! Jag älskar dig! Jag vet hur övergiven du har känt dig under alla år! Jag har ju inte funnits där på väldigt lång tid.

 

Från och med nu kommer du att bli den viktigaste personen i mitt liv och jag kommer alltid att lyssna på dig. Jag vet att jag övergav dig och det är inte ditt fel. Jag vet hur ensam du känt dig. Det är slut med det nu.

 

Du får ta plats med din sorg och rädsla. Jag ser dessa känslor. De är naturligt att du känner dessa. Dina tårar är vackra. Jag älskar din sorg. Jag älskar din rädsla. Det är klart att du är arg! Din ilska får också finnas. Den är fin! Hela du är fin. Jag älskar dig.
1 Anette Ytterdahl Svensson:

skriven

Tack Andreas för mycket läsvärt och tänkbart, jag har delat med mig av dessa klokord på vår stängda grupp i ACA-Katrineholmsgruppen, hoppas det är ok för dig/ Kram

Svar: Det är helt okey, blir bara glad och stolt👍
Andreas

2 Anette Ytterdahl Svensson:

skriven

Eller läsbart och tänkvärt, kanske det heter, :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: